Varmt välkomna till Vantörsmoderaternas årsmöte!

Den här gången samordnar vi årsmötena inom fjärde kretsen i Stockholm, vilket betyder att mingel och föredrag av Benjamin Dousa sker tillsammans med våra systerorganisationer i Farsta och Skarpnäck Benjamin Dousa är ordförande i Moderata Ungdomsförbundet, och han kommer att presentera den rapport som getts ut på Timbro förlag (14 nov 2016) med rubriken ”Utanför – människorna utanför den svenska modellen”. Det kommer att finnas utrymme för frågor och diskussion. Vänner och bekanta är välkomna till presentationen, som beräknas starta kl 19.15.

Datum och tid: Måndag den 13 mars kl 18.30 Vi startar kl 18.00 med mingel och något att äta och dricka

Plats: Moderaternas Hus, Stora Nygatan 30, Gamla Stan (inte långt från tunnelbanan, hiss finns)

Anmälan: Anmälan sker senast den 9 mars till marie.ljungbergschott@moderaterna.se eller på tel. 070 484 61 60. (för att kunna beräkna förtäring).

Motioner och handlingar: Motioner ska vara styrelsen tillhanda senast 27 februari och skickas till gustav08@hotmail.com.

Handlingarna kommer att finnas tillgängliga en vecka innan mötet på föreningens hemsida moderaterna.net/vantor Välkommen!

Gustav Johansson, ordförande Vantörsmoderaterna

VB Vantor 2016